• CEKTOP schrieb:

Be kind, unlock the servers. mas0h not responding, I was in correspondence agreed to his proposal and now he is silent. Well the truth is unlock please.

Ich lasse mich hier nicht mehr unter Druck setzen. Ich sage es jetzt so wie es ist.

Nur weil einige hier die anderen Maps spielen wollen weil sie diese für Ihre Waffenfreischaltung brauchen sehe ich nicht ein, einen Server umzustellen, der schon 3 Jahre mit den selben Einstellungen läuft. Zumal ein großteil derer, die sich darüber beschweren keinen Cent jemand irgendwie zu den Server beigetragen haben. Ich kann deine Punkte mas0h gut verstehen, ich werde aber garantiert nicht einen gut laufenden Server umstellen.

Wir hatten mal auf einem anderen Server die genannten Karten und es läuft nicht.

Und ich werde aus dem PB1 garantiert kein DLC Server machen! Wir haben einer und der wird nicht gespielt...

I won't be pressured anymore. I'm saying it the way it is now.

Just because some people here want to play the other maps because they need them for their weapon unlocking needs, I don't see the point of changing a server that has been running for 3 years with the same settings. Especially since most of those who complain about it haven't contributed a penny to the server in any way. I can understand your points mas0h well, but I will definitely not change a good running server.

We had the mentioned cards on another server and it doesn't work.

And I will definitely not make a DLC server out of the PB1! We have one and it's not played...